Pentru chiriași
Cine va face reparațiile și când? Oare proprietarul va veni în fiecare lună să controleze apartamentul? Pe cine sun dacă am probleme în apartament?
Noi credem că locuința închiriată trebuie să ofere confort și siguranță chiriașilor, iar pentru acest deziderat oferim serviciul de management proprietăți - un efort comun pentru rezolvarea tuturor problemelor care pot apărea în timpul folosirii unei locuințe.
Echipa de mentenanță este disponbilă 24 de ore din 24 de ore pentru solicitările venite din partea chiriașilor sau proprietarilor.
Toate proprietățile aflate în portofoliul lemonaid sunt verificate și disponibile spre închiriere.
Proprietățile administrate se află în diferite zone ale orașului, iar în funcție de preferințele tale putem să-ți oferim o locuință aflată în zona vizată.
Dacă nevoile tale locative s-au modificat, îți putem oferi o listă de proprietăți din portofoliul nostru, pentru noua ta locuință. Un sistem simplu, transparent și eficient.
Documentele realizate în cadrul procesului de închiriere - contract de închiriere, proces verbal de predare - primire - sunt verificate și discutate cu chiriașul, printr-o procedură transparentă și orientată spre client.
Pentru toate sumele achitate de chiriaș sunt emise facturi, inclusiv pentru garanția ce va fi restituită la finalul contractului de închiriere.
În cazul unei intervenții, operațiunile de reparație realizate sunt consemnate în raportul de intervenție, iar tu vei putea verifica soluțiile adoptate și consemnările introduse.
Flavius Oprișan
I've been working with Lemonaid for about 2.5 years now.
This year I've added a second location and they are just amazing.
I mean I've had some issues with a fence and I told them about it late Friday afternoon and Saturday morning someone came and fixed it.
Everything I ever needed fixing they are just a phone call away.
Alexandru Almăjan
Firmă foarte serioasă, se ocupă de la A la Z de tot ce este nevoie!